Sabtu, 27 Ogos 2016

Kisah Emily's

Emily's dari pandangan luar



Assalamuaaikum wbt & salam sejahtera.

 Alhamdulillah setelah 5 bulan berada di Emily Travellers Home, Bandar Hilir Melaka , saya akhirnya berhijrah ke tempat Baru iaitu Bandar Alor Gajah Melaka .


Emily terletak di no. 71

 Sebagai menghargai keunikan dan keistimewaan Emily's, dan rezeki saya menginap disini selama 5 bulan, saya akan menulis mengenainya dalam beberapa bahagian artikel khas , insyaallah.

salah satu pemandangan Emily di waktu malam

rumah kampung unik tinggalan zaman berzaman

Sebelum ITU saya berikan anda lihat beberapa gambar indah untuk tatapan sebelum artikel-artikel khas saya mengenainya selepas INI.

lorong berjalan kaki dari reka bentuk kolam istimewa yang amat saya sukai


antara ribuan tanaman yang tumbuh subur disini

tangga yang sering saya dan pengembara lalui untuk turun dari bilik kami

Tuah sikucing gemuk sedang tidur di Ruang tamu Emily di waktu malam

sempat mengambil gambar Skrub asli keluaran saya disini

antara tulisan tinggalan disini
lorong atau kolam istimewa yang kaya dengan segala tulisan istimewa

antara barisan bilik di bahagian bawah berdekatan ruang tamu

bahagian tempat makan untuk sarapan pagi dan seterusnya. Lihat puluhan lambakan buku pengembara disini.
Ruang istimewa dari tempat mandi (open shower) , dapur, tempat makan dan sebagainya. Lihat beruang panda comel sebagai hiasan di atas pokok disini.

antara lukisan pintu bilik dan tinggalan coretan pengembara disini

salah sebuah bilik istimewa di Emily

inilah tangga yang akan saya naiki setiap hari kebilik saya dan imej yang sering saya lihat 24 jam disini.

Lihat sahaja setiap gambar Dan tulisan yang penuh 'makna'.

Emily's Traveller home adalah tempat tinggal.pertama saya di Melaka selama 5 bulan.

Keistimewaan tempat INI akan saya kongsikan dengan anda dalam waktu terdekat INI. insyaallah.

Ketika INI laptop saya mengalami sedikit masalah sekaligus menyebabkan saya hanya boleh mengemaskini setiap artikel Baru hanya melalui hand phone sahaja.

INI antara punca mengapa artikel saya sebelum ini amat ringkas & kurang 'penceritaan'.

Semoga isu laptop saya akan selesai dalam waktu terdekat ini.

Doakan. Terima Kasih.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...